Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.amia.by//handle/docs/156
Title: Основные положения информационно-педагогической системы формирования правосознания личности
Other Titles: The main provisions of the information and pedagogical system of formation of legal consciousness of the person / V. G. Stukanov
Authors: Стуканов, В. Г.
Keywords: развитие личности
правосознание
информационно-психологическое воздействие
информационные системы
педагогические системы
информационно-педагогические системы
правосознание личности
правовое воспитание
information and educational system
legal consciousness of the person
information and psychological impact
legal education
Issue Date: Oct-2015
Publisher: Академия МВД
Abstract: Раскрываются основные положения информационно-педагогической системы формирования правосознания личности: психолого-педагогические цели и задачи, функции системы, ее организационная структура, закономерности и принципы формирования правосознания личности информационными средствами, педагогические условия функционирования, критерии оценки эффективности. = The article deals with the basic provisions of the information and pedagogical system of formation of legal consciousness of the person: psychological and pedagogical aims and objectives, functions of the system, its organizational structure, laws and principles of justice of the individual information means, pedagogical conditions of functioning, as well as performance benchmarks.
Description: Стуканов, В. Г. Основные положения информационно-педагогической системы формирования правосознания личности / В. Г. Стуканов // Вестник Академии МВД Республики Беларусь. - 2015. - № 2. - С. 189 - 193.
URI: http://elib.amia.by//handle/docs/156
Appears in Collections:Вестник Академии МВД Республики Беларусь (№ 2, 2015 г.)
Научные издания по профилю кафедры психологии и педагогики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30_189.pdf497.55 kBAdobe PDF View


Items in elib.amia.by are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.